05 August 2011

Testimonial

Credit to http://ifeelbeautiful.wordpress.com/

Berikut merupakan testimonial berdasarkan dari pengalaman para pengguna Korset Premium Beautiful..

Harap maklum, penggunaan mestilah secara berdisiplin untuk mendapatkan hasil yg diinginkan..Cara pemakaian & penjagaan korset yg betul akan sy terangkan khusus kpd para pelanggan sy..So, apa yg anda tnggu lagi? cpt hubungi sy hari ini di honeyscollection78@gmail.com

Testimonial 1:
Sebelum diperkenalkan pakaian dalam berjenama “Premium Beautiful”, tubuh saya kelihatan kurang menarik terutama selepas melahirkan anak ditambah pula peningkatan berat badan yang tidak seimbang dengan berat 68kg dan ketinggian 1.48m. Tubuh badan mengandungi lemak atau selulit terutama di bahagian perut, peha dan pinggul. Saya pernah mencuba pakaian dalam berjenama lain untuk beberapa bulan tetapi kurang berkesan. Tetapi kini, setelah diperkenalkan dan menggunakan pakaian dalam berjenama “Premium Beautiful”, saya telah memiliki bentuk badan yang diimpikan termasuk penurunan berat badan serta tahap kesihatan yang memuaskan.

Pakaian dalam jenama “Premium Beautiful” juga menekankan keberkesanannya dari segi kesihatan. Masalah pusingan haid tidak teratur dapat diatasi, tubuh badan merasa lebih segar dan paling penting sakit kepala migrain yang kerap dialami sejak dibangku sekolah dapat diatasi.

Testimonial 2:
Saya berusia pertengahan 20an dan baru saja mendirikan rumahtanga. Saya telah diperkenalkan dengan produk pakaian dalam pembentukan badan premium beautiful ini oleh kakak saya. Selepas seminggu menggunakan produk ini saya telah demam selama beberapa hari dan selepas beberapa bulan menggunakan produk ini berat badan saya semakin ideal dengan ketinggian saya. Yang menariknya tiada lagi masalah lemah dan mengantuk di siang hari dan lenguh – lenguh badan juga semakin berkurangan. Kini saya dapat bergerak dengan lebih aktif dan agresif tanpa apa-apa rasa yang kurang menyenangkan sebagaimana sebelum ini. Inilah antara pengalaman-pengalaman menarik mengenai kesihatan yang dapat dikongsi bersama kerana ini merupakan pengalaman yang sukar untuk dibeli atau dirasai oleh semua wanita. Saya berasa amat beruntung kerana telah diperkenalkan dengan Premium Beautiful, pakaian dalam pembentukan badan FIR yang sedang hangat di pasaran.

Testimonial 3:
Syukur Alhamdulillah masih belum terlambat untuk saya berkenalan dengan set pakaian dalam “Premium Beautiful”. Pada awalnya saya hanya fokuskan kepada penurunan berat badan. Maklumlah sihat sangat….. tetapi bukan itu saja yang saya dapat, malah lebih dari itu. Sememangnya infra red yang ditenun sulam di setiap inci kain tersebut memberi kesan yang memberangsangkan terhadap kesihatan tubuh badan saya. Pada mulanya saya tidak berminat langsung, setelah menemuramah lebih 4 orang penggunanya, hati saya mula tertarik, tetapi masih berbelah-bahagi. Sekian lama dalam dilema, akhirnya saya telah memilikinya juga pada tanggal 9/8/2005.

Berat badan saya 76kg rangka besar, berat ideal 57kg – 60kg. Masa anak dara berat – 60kg. Pernah mencecah 91kg iaitu ketika hamil anak ke 3. Merasakan diri ini hilang keyakinan. Mana taknya nak beli baju pun susah … sendat sana, sendat sini. Pernah juga saya makan produk menguruskan badan, termasuklah yang ada jenama terkenal. Penurunan berat badan tuh memang ada tetapi sekiranya tidak mengamalkannya selama sebulan, maka berat badan pun naik mendadak…tuh yang frust tu…. mahal pulak tu.

Tugasan harian saya memang mencabar kesabaran, bertanggungjawab sebagai isteri yang berkerjaya, ibu kepada tiga orang cahaya mata (lasak… boleh tahan juga), penuntut (masih menuntut ilmu di IPTA) disamping tugasan lain. Faham-faham je lah, nak uruskan rumah tangga, memasak, mengemas dan lain-lain (kalau nak cerita satu per satu tak cukup 10 muka surat). Dalam masa yang sama juga, kena siapkan “assignment” …bukan sikit-sikit, kena taip, kena baca buku dan sebagainya. Tengah malam pun kena bangun, dua tiga kali … anak nak susu. Memang penat, mujurlah suami banyak membantu…. terima kasih sayang…. walaubagaimanapun kepenatan dan keletihan itu lenyap begitu sahaja sejak memakai set pakaian dalam “Premium Beautiful’ …… malah terasa kesegarannya.

Apa-apalah…. yang penting saya nak berkongsi rahsia kelebihan pakaian dalam “Premium Beautiful” ni.
Setelah memakainya selama lebih kurang sebulan, saya sudah merasai sesuatu yang ajaib keatas diri saya. Keajaiban itu termasuklah :-
  • Saya sudah boleh makan makanan laut sesuka hati terutamanya udang. Sebelum ini kalau saya makan udang, mulut saya akan bengkak, air liur akan keluar dengan banyak dan muntah yang teruk. Pernah ke klinik dapatkan suntikan kerana alahan udang. Terukkan? …… Kesiaaaannn.
  • Semenjak melahirkan anak yang ke 3, saya sering mengalami lenguh-lenguh kecil di bahagian belakang, tetapi sejak memakai set “Premium Beautiful” .… lenguh-lenguh ini beransur hilang….. selamat jalan lenguh-lenguh belakang.
  • Semenjak pakai set “Premium Beautiful”, lemak-lemak di bahagian pinggang dan perut ada perubahan, nampak jugalah bentuk pinggang tuh… kalau sebelum ni… mungkin lurus je kot. Kain yang ketat dah boleh kancing semula.
  • Yang paling best tu… berat badan berkurangan sebanyak 3kg. Puas hati gitu, walaupun tak banyak.
  • Kulit pun tak macam dulu, kini nampak perubahan yang lebih menceriakan, … rakan-rakan dan suami yang bagi tau …. termasuk hati kecil ku.
  • Yang paling best juga…. hubungan suami-isteri… ternyata perubahannya …..tak boleh citer kat web ni, faham-faham je lah ye…. Nanti jumpa, kita citer yek?
  • Badan pun rasa segar dan tiada lagi keletihan, walaupun tugasan berat menanti di hadapan….. tiada lagi masalah mengantuk
—————————————
Sekiranya anda mempunyai pengalaman/komen/testimonial mengenai PB ini dan ingin berkongsi dgn para pembaca blog ini, sila htr kn pengalaman/komen/testimonial anda ke honeyscollection78@gmail.com Pengalaman/komen/testimonial anda yg terpilih akan disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih di atas kerjasama murni anda.

Apa tggu lagi... ingin merasai keistimewaan PB, cepat hubungi saya di 012-2671716 (Saslina).
jumpa lagi!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...