29 September 2011

SOKLAN CEPUMAS PB

Assalamualaikum Semua

Ari nie mama nk beritahu soklan2 yg kerap ditanya oleh client.....

Tak kenal..maka x cinta....x pakai...maka tak tahu keberkesanannya... :)

Actually....bila u dh pkai PREMIUM BEAUTIFUL..it is actually "Self Practice" for Diet...U all akan rasa cepat kenyang dan dalam masa yang sama...u all akan mengurangkan portion pemakanan u all....dan mengawal nafsu mkn u all...Jangan salah kan PREMIUM BEAUTIFUL, kl u all rase senak perut... :)

SUSAH KE NAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?
Tak susah ler.... PREMIUM BEAUTIFUL comes with different size...dan saiz adalah ikut saiz ukuran badan u all.
u all kne bagi mama 4 ukuran utama badan anda iaitu
1) puncak dada
2)bawah dada
3)pinggang
4) punggung.
Anda pasti selesa...korset adalah mengikut bentuk badan dan mmg akan ketat dipakai bila mula2 pakai sbb ingin memastikan size badan u all mengecil sepertimana yang u all idamkan.

Bukan LECEH ke nak ke TANDAS?
Demi untuk cantik dan langsing....kena ler berkorban sket... Ape yg u all kne buat is just lipatkan waist nipper dan turunkan long girdle mcm biasa. Then....teruskan hajat u all :)

PREMIUM BEAUTIFUL ni, klo ROSAK mcm mane??
Premium Beautiful adalah koset berkualiti yang jarang akan rosak dan yang pasti ia ada LIFETIME WARRANTY. Klo rosak etc....just return it back to mama untuk hantar repair!!
 Panaskn klo pkai??
Bahan yang digunakan untuk penghasilan PREMIUM BEAUTIFUL adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan. Kalau suasana sejuk kainnya akan mengecut dan badan kita akan terasa suam. Manakala bila cuaca panas, kain PB akan mengembang dan kita akan terasa tidak panas.

Best sangat ke pkai PREMIUM BEAUTIFUL?
SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kahalusan & kelembutan kepada kulit. Mama pun pakai tau.. selesa dan curvy ajer bdn nie....Premium Beautiful adalah SUPERBRAND produk & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa. Premium Beautiful menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal.
Premium Beautiful is 70% for healthy and 30% for beauty.
Sampai bila nak pakai PREMIUM BEAUTIFUL?
Only 8hours perday atleast....yg bekerja dah tentu senang kan, pakai waktu keje ajer.. balik umah boleh ler tanggalkan...
u all mampu berubah kepada bentuk badan yang langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup u all

Kenapa MAHAL sangat Premium Beautiful??
It is because of quality of the product itself and how effective this product. This is long term u all punya BODY INVESTMENT. Orang kata mahal tp berbaloi2....Sure u all tidak akan menyesal melabur tuk beli korset ni setelah anda memakainya dan merasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN dan CANTIK bila memakainya. Kita perlu pandang dari sudut kesihatan.

Mari Kita Fikirkan..Renungkan...

Kita semua sanggup keluarkan duit untuk service kereta, takkan untuk diri kita tidak sanggup untuk keluarkan duit untuk service diri sendiri???
Hargai aset kita sebelum kita kehilangannya
Premium Beautiful is 70% for healthy and 30% for beauty.

call mama cepat
012-2671716..








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...