12 October 2011

Istimewanya PB

Rata-rata yang mama  jumpa ketika waktu sharing selalu memberikan alasan yang macam ni:
la, buat apa nak pakai, aku kan dah kurus
eh, buat apa nak tayang badan kat orang?
aku pakai tudung, ko tengokla tudung aku ni, sampai ke mana labuhnya?
alah, kat tempat kerja aku mana leh pakai ikut shape?
Hmm, kalau pakai premium beautiful nak tayang kat orang, memanglah kurang sesuai, siapa kata pakai premium beautiful nak nampak cantik je?

Dalam islam sendiri pun ada ditegaskan supaya kita, isteri-isteri ni, berhias untuk suami sahaja, so haram kalau kita keluar rumah tapi berhias berlebih-lebihan dengan tujuan untuk menarik perhatian yang bukan muhrim, betul kan?

Jadi kalau dah macam tu, masih tak perlu ke pasang badan?

Tapi ramai yang masih salah anggap bila pakai premium beautiful untuk nampak cantik je, itu betul, tapi cantik tu cuma 30% je, yang 70% function premium beautiful ni untuk sihat! Jangan kita buat alasan, alah dah kahwin ni, anak dah ramai, dah tak dah orang nak tengok, ehhh, memang takde orang yang tengok, habeh laki kita tu? Bukan ke muka tu yang ngadap kita tiap2x hari? Jangan kita buat alasan untuk suami kita untuk bukak cawangan lain, bila dah bukak cawangan lain, mula lah masa tu kita cari apa silap kita,salahkan itu, salahkan ini. Salah siapa?

Andai kita ditakdirkan bermadu, hihihihih, tapi kalau boleh kita buat sehabis boleh untuk tidak mencipta alasan untuk suami kita beralih yang lain, lelaki, biasalah, kalau nak pasang yang lain, macam-macam alasan dia bagi, tapi as long as kita dah buat sehabis baik untuk serve husband kita, if that happen, itu bukan salah kita lagi dah, boleh fikir sendiri.

So, bila pakai premim beautiful, dia seolah-olah servis badan kita, badan terasa diurut2x, kalau untuk isteri-isteri, dengan pemakaian premim beautiful, dia dapat mengangkat kembali rahim kita ke tempat yang asal, bila rahim dah terangkat, itu yang bila ‘bersama’ itu terkesan. Hihihihi.

Kulit makin jadi lebih mulus bila pakai premium beautiful secara konsisten sebab dia melancarkan peredaran darah, ada yang bila pakai premium beautiful, muka makin berseri-seri, ialah, bila perjalanan darah semakin lancar, bekalan oksigen confirm sampai keseluruh badan.

Kita, isteri-isteri memang kena jaga bau badan, lebih-lebih lagi ketika bersama, itu yang kena pakai premium beautiful tu, boleh hilangkan bau badan, kalaupun peluh yang keluar, itu peluh asid, dia keluarkan semua asid dalam badan, sebab premium beautiful ni dia tukar darah berasid kita ke beralkali,sebab tubuh kita ni banyak asid, siapa yang suka makan seafood lagilah, banyak asid dalam badan.

Banyak betul kebaikan yang boleh kita exract bila pakai premium beautiful, itu yang kata, tak semestinya nak cantik je, tak semestinya untuk orang yang berisi je, memang premium beautiful untuk SEMUA!

Orang yang kurus, bila pakai naik berat, sebab premium beautiful dia akan balancekan kesesuaian tinggi dan berat, then sakit belakang ni bukan kenal kurus, gemuk, cancer, gastrik, etc bukan kenal kurus, gemuk, kalau dah terkena, semua orang berisiko utk kena penyakit ni, so takda alasan untuk orang kurus untuk tidak pakai premium beautiful.

So.... jom kita pakai PB.... apalah sgt dgn RM 2K++ tu kalu nk dibandingkan dgn kesihatan plus kecantikan yg kita dpt...
suami plak senyum lebar penuh kepuasan bila berhubungan intim kan...
nk ada 1 set or maybe lebih dr 1 set..

hubungi I skang gak.. 012-2671716...

nk jd business partner pun dialu-alukan.... call yea!~!~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...